NICK BOUNTY 3:

and the Dame with the Blue Chewed Shoe


Walkthrough door Yvonne © 2020 www.adventurespel.nl

Uitgever: Pinhead Games / 2020
Ontwerper: Pinhead Games

Voor spelbeschrijving en screenshots, ga naar: Info & review.


Spelbediening en begin,   Plaats delict,
Nicks kantoor 1,   Mortuarium,
Nicks kantoor 2,   Sia Leyhters appartement 1,   Woofing it Down,
Nicks kantoor 3,   Ally Gheyhters adres,
Nicks kantoor 4,   Sia Leyhters appartement 2,   El Pescado,
Street Steve,   Café Le Chat,
Redding Emily,   Redding Zach,   Redding Walter,
Jacht op 3 katten.

Spelbediening en begin  

Op het startscherm kun je een nieuw spel kiezen (new game), je kunt een gesaved spel laden (load) en een spel beëindigen (quit).

Verder kun je opties (options) kiezen, waar je het volume van spraak, muziek en SFX kunt regelen.
In 'opties' kun je ook de ondertiteling (subtitels) in- of uitschakelen.

Het spel heeft naast de mogelijkheid zelf op te slaan, ook een autosave, waardoor je, nadat je het hebt afgesloten, verder kunt gaan bij waar je gebleven was.

NB: Als je de geluiden hebt uitgezet en niet meer aan kunt zetten, gebruik dan de pijlen van het toetsenbord.
Als je een nieuw spel wilt kiezen en je merkt dat er nog voorwerpen in de inventaris zitten van het eerdere spel, sluit je het spel af en start je het weer.


Begin
Kies een nieuw spel.
Je ziet een scherm waar je kunt kiezen uit spelen met een controller of met muis en toetsenbord.
Maak je keuze.

NB: Er is meer te zien dan in deze walkthrough staat, bekijk dus alle plekken goed als je dat wilt. Het is niet nodig voor het uitspelen van het spel.

Nick staat tegenover een 'crimineel', die de papegaai van zijn vrouw tegen haar wil heeft weggedaan. De man denkt dat hij achterna gezeten wordt wegens moord op zijn vrouw. Hij heeft namelijk een politiescanner bij zich en hoorde van de jacht op een moordenaar.
Kies een willekeurig antwoord. Nick wil de man wel laten ontkomen, maar dan wil hij de politie scanner hebben, die de man bij zich draagt. Hij wil wel eens een échte misdaad oplossen.
Per ongeluk laat de man de scanner vallen in het rioolwater.

Nu krijg je op het scherm te zien hoe je met de muis werkt.
Om te lopen gebruik je de toetsen W, A, S en D. Dat kan trouwens ook met de pijlen van het toetsenbord.
Met scrollen beweeg je de cursor en kun je voorwerpen pakken.

Hierna begint het spel.
Linksboven heb je op het scherm een tekentje waarmee je de inventaris kunt openen. Alleen de foto van de man in het riool met een papegaai zit in de inventaris.

Rechtsboven zie je een tandwieltje waarmee je in het hoofdmenu komt met Save, Load, Main Menu en Options.
Kies 'Options' en 'View controls'.
Met de Escape kun je het spel pauzeren.
De H laat hotspots zien en met de spatiebalk kun je dialogen overslaan.

In het spel zie je vaak voorwerpen waarvan je een foto, vingerafsruk of monster kunt nemen.
Je ziet dan op het voorwerp een cirkel met een uitroepteken staan en een wattenstaafjesicoon, afdruk- of foto-icoon erbij.


Plaats delict  

Zoek in het water naar de scanner.
Je kunt daar een munt (sewer quarter) vinden, die je echter niet nodig zult hebben.
Zoek verder en Nick praat ondertussen tegen de man. Op een gegeven moment vindt die de scanner en wil hij in ruil de foto's van zijn 'misdaad'.
Geef de foto's en Nick krijgt een scanner, waarop hij hoort over een vermoorde vrouw.

Nick gaat automatisch naar het plaats delict, een speelplaatsje.
Praat met de agent. De politie kent de naam van het slachtoffer niet en heeft ook nog geen verdachten op het oog.

Bekijk de benen van de dode vrouw en maak er een foto van.
Je krijgt de melding dat je in Nicks kantoor bewijsstukken kunt analyseren.
Bekijk het natte zand achter haar hoofd. Neem een urinemonster van het zand.
Bekijk de spin op de rand. De agent schiet de spin dood. Praat nog eens met hem.

Loop naar rechts naar de glijbanen toe en pak er een munt (playground quarter) van af.

NB: In het spel is één munt nodig. Er zijn 3 munten totaal te vinden. Als je de munt in het riool al hebt, hoef je deze dus niet per se te pakken.

Loop onderaan het scherm het hek langs tot je bij twee agenten aankomt.
Praat met hen en bekijk eventueel de politiewagen.

Links van hen staan twee afvalbakken en een afvalcontainer, waarin een schoen ligt.
Bekijk de schoen. Er zitten knauwsporen op en spuug. Neem er een monster van.

       

Bekijk, in de buurt van de zandbak, het houten treintje eventueel.
Op het pad daarachter ligt een hondenhalsband. Bekijk hem en neem er een foto van.

Ga langs het hek daar tot de schommels.
Zie dat er in de boom, tussen de schommels en de bankjes, een tasje (shiny thing) hangt.
Nick kan er niet bij.

Ga naar de agent bij de zandbak en praat met hem.
De agent schiet de vermeende spin uit de boom en het tasje valt op de grond.

Ga terug naar de boom en bekijk het tasje. Neem vingerafdrukken van het tasje.
Hierna gaat Nick weg.
Je kunt nu op de plattegrond kiezen waar je naartoe wilt: Nicks kantoor of het Mortuarium.


Nicks kantoor 1  

Op de stoep zit Nicks vriend Street Steve duiven te voeren. Praat met hem.
Bekijk eventueel de ski's, de duiven en de etalage rechts bij een gevaarlijke steeg.

Ga naar links.
De parkeermeter voor Nicks kantoor is kapot, Street Steve heeft de meter volgestopt om Nick te helpen aan een parkeerplaats, wat verkeerd afliep.

Ga de deur door.
Bekijk het kantoor. Het enige wat te vinden is, is een speelgoedkrab (toy crab) op het bureau.

Ga naar de apparaten links om de gevonden monsters, vingerafdruk en foto's te analyseren.
Klik op alle drie de schermen om te zien wat je met de computer kunt doen.
Klik er dan weer op en je ziet links een wattenstaafje staan, een foto of een vingerafdruk. Die kun je naar rechts verplaatsen om ze te analyseren.
Als zo'n wattenstaafje, vingerafdruk of foto al geanalyseerd is, verschijnt er een vinkje bij.

Klik eerst op het rechter scherm, daarna op de andere twee.
Daarna kun je het bewijs analyseren.
Het is urine wat er in de zandbak lag.
Op de schoen zat dierlijk DNA.
De vingerafdruk op de tas geeft nog geen match.
Nick leest wie de producent is van de halsbanden en dat die bedoeld zijn voor de werknemers daar.

Ga het kantoor uit en neem de auto.
Ga naar het mortuarium.


Het mortuarium  

Praat met patholoog Mac. Die kan Nick niet toestaan het lichaam te onderzoeken, omdat er twee agenten voor de deur staan.
Hij wil wel wat vragen beantwoorden. Het lichaam is op een andere plek vermoord dan waar het is gevonden.

Kijk eventueel rond in het mortuarium en ga naar buiten.
Praat 2x met de agenten. Ze willen graag iets eten.

Ga naar links en Nick komt in een kantine terecht.
Pak de wapenstok (police baton) van de tafel en bekijk de automaat met donuts erin.
Doe er een munt in en Nick heeft een donut, die onmiddellijk wordt opgehaald door de agente.
Dat gebeurt ook als je een tweede munt gebruikt.

De agenten blijven voor de deur staan, ga dus weg naar Nicks kantoor toe.
Ga naar de parkeermeter toe en sla erop met de wapenstok. Pak alle muntjes (many quarters) op. Ze zijn kleverig.

Neem de auto en ga terug naar het Mortuarium.
Loop naar de automaat en doe de kleverige muntjes erin.
De agenten komen op de donuts af en beginnen ze op te eten.

Ga de kantine uit en ga de tegenoverliggende deur door.
Mac trekt zich terug zodat Nick het lichaam kan onderzoeken.
Ga naar de dode vrouw toe en bekijk haar mond en neus, neem monsters.
Bekijk eventueel de voeten en dan de handen. Neem een vingerafdruk.

Nick gaat dan vanzelf naar zijn kantoor toe. Ga de deur door.

NB: Save hier je spel. Je kunt hierna namelijk kiezen welke partner je toe wilt voegen en dan hoef je het begin van het spel niet over te spelen.


Nicks kantoor 2  

Gebruik de machines om het bewijs te onderzoeken.
Nick weet nu dat het slachtoffer Sia Leyhter heet en waar ze woont. De vingerafdruk op het tasje was ook van haar.

Nick wil een partner, zoals andere bekende detectives.
Hij zet een advertentie in de krant, waarop drie sollicitanten reageren, Emily, Zach en Walter.

Stel de sollicitatievragen aan de kandidaten en kies er een als partner.
Het maakt niet uit voor het verloop van het spel, wie je kiest. De partners zorgen voor een iets andere sfeer in het spel en als ze in de problemen komen, kiest Nick een andere manier om ze te redden.

Je kunt nu op de plattegrond kiezen of je naar het bedrijf 'Woofing it Down' gaat of naar Sia Leyhters appartement.


Sia Leyhters appartement 1  

Bekijk de drie kattenfoto's op het salontafeltje en het pak hondenvoer op de tafel.
Maak een foto van de scheuren in het pak.

Lees het boodschappenlijstje op de kastdeur achteraan. Er staat kattenvoer op de lijst.
Op het aanrecht rechts ligt een zakje kattensnoepjes.

Ga terug naar de kast met het boodschappenlijstje.
Links in de hoek ligt een dode rat. Neem er een monster van.

       

Ga de trap op naar de bovenverdieping.
Pak bij de spiegel de sleutel (small key) weg.

Open de kast rechts van het bed, waar Sia's schoenen staan.
Daaronder staat een brandkastje.
Probeer het te openen en neem een vingerafdruk. Je hebt een code nodig.

Ga de badkamer in. Zie dat er een kattenbak staat.
Verder is er niets van belang te zien.

Ga dus naar beneden en ga naar de onderkant van het scherm toe.
Op de bank, rechts, ligt een agenda. Lees hem.

Nick heeft alles onderzocht wat er te onderzoeken was.
Kies nu: Woofing it Down, het kantoor waar Sia werkt.


Woofing it Down  

Kijk naar de prullenbak en Teddy Novack roept je.
Het andere personeelslid, Liddy Bahms, steelt volgens hem lunchpakketjes van haar collega's.

Praat met Teddy en daarna met Liddy.
Teddy vertelt dat Sia de marketing deed en een week eerder een fotoshoot had met puppies.
Liddy vertelt dat Teddy de baan wilde, die Sia kreeg.

Ga dus nog eens met Teddy praten. Hij was op een feest in een hotel en heeft dus een alibi. Er moeten videobeelden zijn van de surveillancecamera's.
Nick geeft zijn partner de opdracht de videoband te halen.

Ga helemaal naar links waar een computer staat.
Bekijk op de weg daarnaartoe eventueel de fax of de mappen.
Bekijk de foto's van de puppies naast het toetsenbord en lees dan het scherm. Sia was blijkbaar op zoek naar een Max, met een valse achternaam.
Maak een foto van het scherm.

Open het laatje onder het toetsenbord met het sleuteltje en lees het briefje dat erin ligt. Het is van iemand die op Sia's katten past en zegt dat ene Max haar helpt.
Neem een vingerafdruk van de brief.

Nick is klaar met zijn onderzoek.
Kies op de plattegrond Nicks kantoor.


Nicks kantoor 3  

Ga het kantoor in.
Nicks partner heeft de videobeelden ondertussen opgehaald bij een hotel waar Teddy zou zijn geweest ten tijde van de moord en geeft die aan Nick.

Gebruik de apparaten om de gevonden bewijzen te analyseren.
De scheurtjes in het pak hondenvoer waren door katten gemaakt.
Als je de video bekijkt, kun je met de pijlen een frame vooruit of achteruit gaan. Je kunt de afbeelding vergroten door op 'enhance' te klikken.
Op een van de plaatjes staat Teddy inderdaad op het laatste frame. Die heeft dus een alibi voor de moord.
De foto van Sia's computerscherm levert niets op en de rat ook niet.
Op de safe stond de afdruk van een kat en de vingerafdruk op het briefje is van Ally Leyhter. Haar adres staat erbij.

Ga naar buiten en ga met de auto naar Ally's adres toe.


Ally Gheyhters adres  

Praat met Ally. Zij past op Sia's katten. Max is haar vriend en allergisch voor katten. Daarom bivakkeren Sia's katten in een aparte kamer, in de kamer van de allergische Max. Ze kunnen door het raam naar buiten. Max slaat er alleen zijn spullen op.

Links op het aanrecht bij de koelkast ligt Max' notitieboek.
De namen van Sia's katten staan erop. Lees het.
Nick pakt het op om later te onderzoeken, wat er op de uitgescheurde bladzijde moet hebben gestaan.

Kijk in de laatjes van het keukenblok.
Nick ziet behalve kattenspeeltjes een bloedvlek. Neem er een monster van.

Ga, bij het aanrechtje waar Max' notitieboekje lag, helemaal naar links en je ziet nog drie kamers.

Ga de logeerkamer in.
Kijk in de kast naar Max' jassen en schoenen.
Neem een monster van de schoenen en maak er ook een foto van.
Aan de notities op het bureau heeft Nick niets.
Het raam is dichtgespijkerd. Katten kunnen dus niet naar buiten, wat Ally beweerde.

Ga de kamer uit.
Als je Walter hebt gekozen als partner, kun je de badkamer niet in. Hij heeft last van zijn darmen.
Er is daar overigens niets te vinden.

Ga dus de slaapkamer in.
Nick vindt de poppen daar te eng en gaat de kamer niet in.

Ga terug en praat nog eens met Ally.
Als Nick alles onderzocht heeft komt Max Ally halen en komt Nick vanzelf in zijn kantoor terecht.
Max' gezicht was niet te zien door zijn hoed.


Nicks kantoor 4  

Nicks kantoor 4
Gebruik de computer om de nieuwe bewijzen te analyseren.
Op de schoenen zit meeuwenpoep, daarom onderzoekt Nick ook een surveillancevideo van de haven.
Bekijk stuk voor stuk de frames en vergroot ze met 'enhance'. Dit levert nog niets op.
Je ziet bootjes met namen erop.
Van wie het bloed uit de la komt, is onbekend en op het notitieboek van Max zie je een aantal getallen (list of numbers) staan, die in Nicks inventaris komen.

Ga het kantoor uit en ga dan met de auto naar Sia's appartement.


Sia Leyhters appartement 2  

Ga de trap op de slaapkamer in.
Loop naar de kluis. Open de kluis door er met de lijst getallen op te klikken.
In de kluis ligt een briefje met 'El Pescado' erop.

Ga Sia's slaapkamer uit en, voor de trap, het huis uit.
Nick is klaar met het onderzoek in Sia's huis.

Ga naar Nicks kantoor toe.
Bekijk de videobeelden van de haven nog eens. Op het 4e frame zie je dat een van de bootjes in de haven 'El Pescado' heet.

Welke partner je ook hebt gekozen, ze gaan alle drie iets anders doen en Nick staat er in zijn eentje voor.
Ga naar buiten en neem de auto naar Berti Marina.


El Pescado  

Nick staat bij de boot.
Als hij naar de loopplank wil, wordt hij aangevallen door een meeuw, die haar nest beschermt. Je moet die meeuw dus zien weg te krijgen.
Kijk naar het nest op de boot en je ziet jonge meeuwtjes die barsten van de honger.
Op de steigers is niets te vinden, ga dus terug naar Nicks kantoor.

Street Steve spreekt Nick aan. Er heeft een tijdje een vrouw bij Nicks kantoor rondgehangen.
Praat met Street Steve, die zijn vogelvoer niet wil geven omdat de duiven óók hongerig zijn.
Zet de krab tussen de duiven, die dan wegvliegen.
Praat nu weer met Street Steve en hij geeft Nick zijn vogelvoer (pigeon food).

Neem de auto naar de haven.
Ga naar de loopplank en geef het voer aan de vogeltjes. De volwassen meeuw pakt het op en gaat op het nest zitten. De aanvallen zijn nu voorbij.

Ga de boot op.
Kijk naar de tafel vol kattenpootafdrukken en neem er een afdruk van.
Ga het keukentje in. Bij het fornuis zijn verbrande papieren te zien. Neem er een foto van.
Bekijk de gescheurde gordijnen bij het aanrecht en neem daar ook een foto van.
Zie dat er in de gootsteen verschillende lege blikjes tonijn liggen.
Loop verder naar de onderkant van het scherm toe.
Maak een foto van de voetafdrukken en bekijk de natte plek bij de wc.
Neem een monster van de urine.

Nick gaat uit zichzelf naar zijn kantoor toe.

Street Steve  

Steve zit niet op zijn plek en Nick hoort hem om hulp roepen.
Ga naar rechts en bekijk de donkere steeg.
Nick ontmoet een ruig type, dat hem in elkaar wil slaan.

Schop de man en verander dan van positie met de pijl naar rechts.
Schop hem weer. Er zal een waterton vallen.
Verander weer van positie door naar rechts te gaan en trap de man weer. Een lantaarnpaal zal vallen.
Ga met de pijl helemaal naar links.
Als je niet trapt maar stompt, krijg je een vuistslag terug.
Stomp de man pas als je niet verder naar links kunt.
Nick valt, maar hij kan dan de lantaarnpaal een duw geven.
Ga naar rechts en trap de man.
De boef wordt geëlektrocuteerd, maar Street Steve is niet te vinden.



Doorzoek de steeg.
Rechts zie je een golfplaat tegen een muur staan.
Bekijk de golfplaat. Daarachter zat een kat.
Kort erna vindt Nick Steve.

Automatisch gaat Nick naar zijn kantoor, waar Ally hem opwacht.
Praat met Ally. Zij wil dat Nick zijn onderzoek stopzet en trekt een revolver.
Praat verder en ze vertrekt. Het doet er niet toe welke gespreksopties je koos.

Analyseer de nieuwe bewijzen.
De urine bij de wc in de boot was van dezelfde persoon als de urine in de zandbak.
De afdrukken op de boot zijn van katten.
De verbrande papieren waren van Sia, adoptiepapieren voor een puppy.
De gescheurde gordijnen kwamen door kattenhalen en de voetafdruk op de boot is van Max.

Meteen daarna neemt Max contact op met Nick via de politiescanner. Hij zal Nicks partner doden als Nick niet stopt met zijn onderzoek.
Nick verstaat het niet goed, maar het gesprek is opgenomen en Nick kan het geluid verbeteren.

Ga dus naar de computer toe en analyseer het gesprek.
Klik op de oscillograaf-vakjes en Nick hoort op een gegeven moment waar Max zich bevindt.
Ga naar buiten en neem de auto naar het café.


Café Le Chat  

Nick ziet zijn partner onder een laserstraal liggen.
Max spreekt hem aan. Net als eerder bij Ally, zie je zijn gezicht niet, omdat zijn hoed zijn gezicht bedekt. Ally is er ook.

Scroll verder als je uit een lijst met verdachten moet kiezen om alle mogelijkheden te zien.
Kies Max als moordenaar van Sia.
En dan the pee fits!,/q>, Sia in disguise! of een ander antwoord.
Als je Max aanwees als moordenaar zegt Ally dat de drie katten Sia hebben gedood.

Je kunt ook als moordenaar niet Max, maar de katten aanwijzen.
Zeg dan Cat prints were everywhere!.
Nicks vastgebonden partner zegt dat Max die drie katten ineen is. Max was boos dat Sia een puppy wilde adopteren.
Ally wist niet dat Max 3 katten tegelijk was en vindt het script maar niets. De scriptmaker kan haar niet overtuigen te blijven. Ze verdwijnt verontwaardigd uit het spel.

Uit het omhulsel van Max komen de drie katten tevoorschijn, die er ook vandoor gaan.
Nick moet nu zijn partner redden.


Redding Emily  

Als je partner Emily is, loop je naar de bar toe en zie je aan het einde een codepaneel. Bekijk het.
Nick belt een helpdesk. De vrouw die antwoordt is Emily, die een tweede baantje heeft.

Open het paneel met de munt als schroevendraaier.
Als je geen munt bij je hebt, ga dan naar de kassa toe en sla erop met de wapenstok. Pak het muntje (quarter) naast de kassa en ga ermee naar het paneel.
Open het paneel met het kwartje.

De dame van de helpdesk stelt een vraag over de kleur van het knipperende licht.
Kies een willekeurige kleur. Druk op de knipperende knop.
Emily zegt dat hij harder moet drukken.
Sla met de wapenstok op de knop en de laser stopt.

Kort erop gaat de laser weer aan, maar dat is een laserpointer zoals mensen vaak gebruiken om met katten te spelen.
Emily zegt Nick de katten tegen te houden en je ziet Nick op een bestelbusje staan met voor zich een auto met drie katten erin.


Redding Zach  

Als je Zach als partner hebt, loop je naar het codepaneel toe aan het eind van de bar.
Kijk ernaar en Zach zegt dat hij gezien heeft dat Max de code indrukte.
Zach had de indruk dat Max een geheugensteuntje had aan voorwerpen in het café.

Praat verder met Zach.
Zach zegt dat Max naar een whiskeyfles keek, een tijdschrift en iets op een tafel.
Ga deze voorwerpen zoeken

Aan het begin van de bar staat een whiskeyfles met het getal 17 erop.
Dat is het eerste getal van de code.

Op het voorste tafeltje in het midden, kun je een tekst lezen die in de tafel is gekrast.
De 4 is het laatste getal van de code.

       

Het 2e getal kun je vinden door bij het paneel aan de onderkant van het scherm, het afscheidingskoord te volgen naar rechts.
Op de bank ligt een tijdschrift met het getal 21 erop.

Ga naar het paneel toe en Nick typt de nummers in.
Er ontbreekt een getal, dat Max blijkbaar uit zijn hoofd kende.
Zach vraagt Nick zijn psychische krachten te gebruiken om dat getal te vinden.
Druk een willekeurig getal in en de laser stopt. Hij gaat weer aan, maar dat kan geen kwaad, het blijkt een laserpointer te zijn.

Zach zegt Nick achter Max aan te gaan.
Je ziet Nick op een bestelbusje staan met voor zich een auto met drie katten erin.


Redding Walter  

Als je Walter als partner hebt, hoor je dat Walter de code wel heeft gezien, maar niet onthouden.
Geef een antwoord. Het maakt niet uit welk.

Nick moet het antwoord uit Walter slaan.
Gebruik de wapenstok, want stevige taal helpt niet.
Ook dat helpt niet, ga dus de ruimte doorzoeken.

Pak de klapstoel (folding chair) links en sla Walter ermee.
Ook daarmee krijgt Nick Walters geheugen niet op gang.

Pak de lege drankfles links en sla ermee op Walters hoofd.
Die weet het codenummer (acces panel code) nu weer en het nummer komt in Nicks inventaris terecht.

Ga langs de bar naar onder.
Geef eventueel een klap met de wapenstok op de kassa en Nick vindt een muntje (quarter).

Het codepaneel staat links van de bar.
Hou het codenummer tegen het paneel en het laserapparaat wordt uitgeschakeld.
Kort erop gaat de laser weer aan, maar dat is een laserpointer.
Walter zegt Nick de katten tegen te houden en je ziet Nick op een bestelbusje staan met voor zich een auto met drie katten erin.


Jacht op 3 katten  

Welke partner je ook had, Nick achtervolgt op een vrachtwagen een auto met 3 katten erin.
Bekijk de kofferbak van de katten.
Af en toe komt er een busje langs met een boom erin. Pak een droge tak.
NB: Als je de tak kwijt bent geraakt, rijdt het busje weer langs en kun je een nieuwe tak pakken.

Gooi de wapenstok op de kofferbak, die nu omhoog staat. De kat achterin kan nu niet op Nick schieten.
In de kofferbak ligt een jerrycan benzine. Bekijk de jerrycan.

Loop op de vrachtwagen naar voren toe, naar de linker hoek, en op een gegeven moment gooien de katten een molotovcocktail.
Het is de bedoeling dat je met dat vuur je tak in brand steekt.
NB: Deze puzzel kan wat lastig zijn. Je moet in de linker hoek van het dak van de vrachtwagen staan voor de kat de molotovcocktail gooit.

Steek de tak aan met het vuur op de vrachtwagen.
Gooi de tak op de jerrycan. De auto vliegt in brand, de katten komen om en de zaak wordt afgehandeld.

Nick hoort over de scanner over een nieuw politie-onderzoek en praat verder met zijn partner.
Kies een willekeurig antwoord.....................



KopiŽren en/of wijzigen van Marjo's walkthroughs is niet toegestaan.
Vraag toestemming om naar een walkthrough te linken.