BENEATH A STEEL SKY



Walkthrough door Marjo © 2005 www.adventurespel.nl

Uitgever: Revolution Software/1994
Ontwerper: Revolution Software

Voor spelbeschrijving en screenshots, ga naar: Marjo's Spel-Info.



Union CityIndustriŽle SectorBelle VueLINC-spaceHyde ParkOndergrondseVirus



Intro

De intro bestaat uit plaatjes die zů uit een stripboek zouden kunnen komen. Een helicopter crashed. Een jongetje overleeft en wordt opgevoed door mensen uit 'The Gap'. Dit zijn de gebieden buiten de zeer gecontroleerde stad. Op aboriginals lijkende groepen mensen leven hier. Het jongetje, dat Robert Forster heet, groeit hier in vrede op, totdat de stadspolitie hem komt ophalen. Ze vertrekken ze in een helicopter naar de stad. Robert heeft de computerchip van zijn zelfgebouwde robot Joey bij zich. Maar ook deze helicopter stort neer en ook deze keer overleeft Robert Forster het. Hij probeert uit de stad komen en op dit punt begint het spel, waarin jij Robert Forster bent.



Union City  

Robert Foster staat op een ijzeren loopbrug. Loop naar links en raap de metalen staaf (metal bar) op. Loop dan naar rechts en breek met de staaf, de gesloten nooduitgang open.
Als Robert herstelt is van de schrik, loop je terug naar binnen, de trappen af en naar rechts. Hier vindt Foster midden tussen allerlei troep het omhulsel van een robot. Stop de computerchip (circuit board) uit de inventaris in het omhulsel en maak kennis met Joey, Robert's robot.
Bestudeer dan de transporter robot.Ga hierna op de lift staan. Als het alarm afgaat, zal Hobbins aankomen lopen. Forster kan dan snel de andere ruimte inrennen en de sandwich en de schroefsleutel (spanner) uit het kastje halen, voordat Hobbins terugkomt. Vraag Hobbins waarom de transporter robot niet werkt. Loop dan terug naar Joey en vraag hem om de transporter robot te repareren. Zeur net zo lang totdat Joey toestemt.
Als de transporter robot met een ton terugkomt, activeert hij de lift. Spring achter de lift aan, in het open gat. Forster is nu in de stookruimte. Bestudeer het slot naast de deur en vraag dan aan Joey om de deur te openen. Reich komt binnen. Als Forster met Reich heeft afgerekend, kan hij het lijk beroven van zijn zonnebril (shades) en zijn pasje (ID card). Nu heeft Forster toegang tot de industriŽle sector.



IndustriŽle Sector  

Ga door de deur naar de gangen. Ga naar rechts. Hier ziet Forster de lift en de ingang naar de fabriek. Ga naar binnen en praat met Anita, totdat haar baas Lamb haar wegstuurt. Als hij vraagt wat Forster daar komt doen, vertel dan dat hij er is voor een routine inspectie. Hij kan dan blijven. Als Forster rechtsachter de voorraadruimte in wil, gaat een alarm af. Een stem vertelt dat de ruimte alleen toegankelijk is voor robots. Vraag dan aan Joey om de ruimte te doorzoeken. Terwijl Joey hiermee bezig is, laat je Forster zijn schroefsleutel (spanner) op de tandraderen (cogs) zetten en zo de productielijn stoppen. Raap hierna de schroefsleutel (spanner) weer op!
Praat met Joey als hij terugkomt. Hij vertelt Foster dat hij een stoppenkast (fusebox) heeft gevonden. Foster krijgt een idee. Hij loopt terug naar links en ziet dat de lasrobot gestopt is met werken. Gebruik de schroefsleutel (spanner) op de robot en neem hem zijn lasomhulsel af. Loop dan terug naar Joey en vraag of hij een nieuw omhulsel wil. Vraag hem dan of hij de stoppenkast (fusebox) wil saboteren. Forster kan, als hij wil, door het raam kijken hoe Joey dat doet.
Nu kan Forster zelf de voorraadkamer in. Klap het rooster van het gangpad dicht. Forster kan hier een WD-40 en een sleutel oprapen. Op de grond, daar waar het rooster lag, ziet Forster een kneedbom (putty). Raap dit op en verlaat de voorraadkamer. De ingenieur komt op hem af en fouilleert hem. Hij neemt Forster de sandwich, de zonnebril, de WD-40 en de sleutel af.

Forster verlaat de fabriek en loopt helemaal naar links, voorbij de niet-werkende lift, todat hij in de stoomcontrole ruimte komt. Een oude monteur zit hier zeer inactief te wezen. Op het rechter paneel ziet Forster 2 veiligheidsknoppen. Draai ze met de schroefsleutel (spanner) los. Praat dan met Joey en vraag hem de rechter knop in de duwen. Als hij de knop induwt, duwt Forster tegelijkertijd op de andere. De pijp boven hem ontploft en de oude monteur rent weg, hulp halen.
Forster kan nu de rode schakelaar aan de linker kant van het controlepaneel in de uit-positie (off) zetten. Haal de peer (lightbulb) eruit en zet de kneedbom (putty) in de houder (socket). Als Joey of Forster nu de schakelaar weer in de aan-positie (on) zetten, wordt het deurtje eruit geblazen. Je ziet 2 schakelaars. Zet ze beide naar beneden. De lift werkt nu weer.
Forster loopt terug naar de lift. Voor hij hem gebruikt, kijkt hij eerst naar de rode kabel, rechts van de lift. Vraag Joey om de kabel door te smelten. Hij valt naar beneden. Gebruik dan de ID-card in de scanner om de lift te openen en ga 1 verdieping naar beneden, naar het middelste level.



Belle Vue  

Je zit nu in het heilzame woongedeelte van de stad. Raap als eerste de rode kabel op, die naar beneden was gevallen. Ga vervolgens naar links en dan onder de boog door. Hier bevindt zich achter de groene deur, Reich's woonruimte. Gebruik zijn ID-card en ga naar binnen. Steel het < a class="lila">tijdschrift, dat onder het kussen ligt.
Hierna verlaat Forster de woonruimte en gaat terug richting lift. Hij loopt voorbij de lift, tot bij de plek, waar een reisbureau en een verzekeringsmaatschappij zijn. Hij gaat het reisbureau in en praat met de man achter de balie. Er is een wachttijd, maar als je hem het tijdschrift geeft, krijg je in ruil de reistickets.
Verlaat het reisbureau en ga op zoek naar fabrieksdirecteur Lamb, die meestal ergens tussen de lift en het appartementencomplex rondhangt. Praat met hem als je hem gevonden hebt. Als Forster hem daarna de reistickets aanbiedt, belooft Lamb hem een rondleiding door zijn fabriek.

Forster neemt de lift naar boven, naar de fabriek en spreekt daar directeur Lamb aan op de beloofde rondleiding. Als hij Forster verlaten heeft, heb je eindelijk toestemming om de reactorruimte in te gaan. Hier is Anita aan het werk. Anita wil Forster haar hele levensverhaal vertellen. Luiter en praat net zo lang met haar totdat ze Forster vertelt over een stoorzender (jammer). Geef haar dan Reich's ID-card en ze zal de 'jammer' erop installeren. Forster kan nu via de terminals toegang krijgen tot de beveiligde bestanden (security services). Als Forster nog meer met Anita praat, zal ze hem vertellen dat hij een 'Schriebermann Port' nodig heeft, om in de LINC-SPACE (de virtual reality ruimte in de grote LINC computer) te kunnen komen.
Forster gaat nu naar een computer terminal en gebruikt de ID-card om toegang te krijgen. Kies optie 4 (security services) en de 'jammer' doet zijn werk. (- Mogelijk moet je nu een code invoeren. De code staat in het boekje dat je bij het spel kreeg.-) Kies dan voor optie 2 (special operations). Als Forster hierna voor optie 1(authorized D-LINC) en optie 2 (freeze assets) kiest, kan directeur Lamb zijn eigen pasje niet meer gebruiken en is hij bankroet!

Forster loopt naar de lift en vindt hier directeur Lamb die vergeefs probeert de lift te nemen. Praat met Lamb. Hij geeft Forster toestemming zijn appartement te betreden. Ook vraagt hij hem te praten over de 'special assurance', met zijn vriend Anchor van het verzekeringskantoor.
Forster en Joey nemen de lift naar beneden en lopen naar het appartementencomplex. Lamb woont naast Reich. Forster betreedt Lambs woning. Op de boekenplank links ligt een videoband. Stop de videoband in de videorecorder onder de TV om een film over katten te zien. Haal dan de videoband weer uit de recorder. Rechts naars de TV is een machine, waarmee Forster de kat kan voeren.
Hierna kan Forster naar het verzekeringskantoor lopen om met Anchor te praten. Anchor zal hem vertellen, dat Lamb helemaal geen goede vriend van hem is. Dus verlaat Forster hem weer en gaat helemaal naar links, naar Burke's Bio-Surgery. De receptioniste in de wachtkamer is een hologram. Forster praat met haar, maar ze wil hem niet binnen laten. Forster vraagt dan aan Joey om zijn charmes op haar los te laten. Pas als ze de naam Overmann hoort, geeft ze Forster toestemming de behandelkamer in te gaan.
Praat met dokter Burke over de 'Schriebmann Port'. Hij is alleen bereid de Port te implanteren in ruil voor organen. Forster biedt hem zijn nieren (kidney) en longen (lung) aan. Jammer genoeg wil de dokter iets anders.....
Als dokter Burke de Schriebermann Port geÔmplanteerd heeft, praat Forster nog even met hem. Burke vertelt over de 'special policy' die je kunt krijgen bij zijn vriend, verzekeringsagent Anchor. Tijd voor Forster om Anchor maar weer eens een bezoekje te brengen.

Forster loopt naar het verzekeringskantoor helemaal rechts op de verdieping. Hij praat met Anchor over de 'special policy' en noemt hierbij de naam van dokter Burke. Als Anchor de ruimte even verlaat om een telefoontje te plegen, vraagt Forster aan Joey om het anker van het standbeeld (statue) door te lassen. Combineer dan het anker met de rode kabel in je inventaris en je hebt een werphaak!
Hierna gaat Forster helemaal terug naar de plek waar het spel begon. Met de lift naar de bovenste verdieping, door het recycling centrum, de ijzeren trappen op Hij gaat door de nooduitgang (fire-exit). Nu gebruikt hij de werphaak op de 'S' van het Security symbool. Eindelijk binnen!



LINC-Space  

Forster loopt door de ruimte met de kastjes naar de computer. hij stopt de ID-card in de stoel en gaat zitten. Nu is hij in LINC-Space, de virtual reality binnen in de computer. Als je in je inventaris kijkt, zie je verschillende computer programma's.
Forster begint met het oprapen van de bal, dit zijn ingepakte gegevens (compressed data). Loop naar rechts, door de witte streep en gebruik 'open' op de tas. Forster vindt hierin een cadeautje en een vergrootglas. Het cadeautje is een uitpakprogramma (decompress) en het vergrootglas is een ontcijferprogramma (decrypt). Gebruik 'decrypt' op elk document in de inventaris. De vraagtekens vedwijnen nu. Gebruik daarna 'decompress' op de 'compressed data' en Forster krijgt een rood en een groen wachtwoord (password). Als Forster nu door de bovenste witte streep loopt, wordt hij onmiddellijk losgekoppeld van de cpomputer en is hij weer in de normale ruimte. Dus loopt hij naar rechts en komt in een ruimte met 9 tegels op de vloer. Hij komt binnen op tegel nummer 7 en moet via tegel nummer 3 naar de uitgang. Doe dit als volgt:
- Gebruik wachtwoord groen op tegel 7.
- Loop naar tegel 8 en gebruik hier wachtwoord rood.
- Loop terug naar tegel 7 en raap het groene wachtwoord op.
- Loop naar tegel 4 en gebruik het groene wachtwoord.
- Loop naar tegel 5, dan naar tegel 8 en raap wachtwoord rood op.
- Loop terug naar tegel 5 en gebruik het rode wachtwoord.
- Loop dan terug naar tegel 4 en raap het groene wachtwoord op.
- Loop dan naar tegel 1, verder naar tegel 2, naar tegel 5 en tegel 6 en tenslotte tegel 9. Gebruik hier wachtwoord groen.
Nu kan Forster via tegel 6 en tegel 3 naar de uitgang.
In de ruimte hierachter vindt Forster een buste en een boek. De buste is het Phoenix programma en het boek is het Phoenix document. Gebruik in de inventaris 'decrypt'op het document en ook nu verdwijnt het vraagteken. Om uit de computer te geraken, klikt Forster nu in zijn inventaris op 'disconnect'.

Nu moet Forster nog uit het Linc gebouw komen. Ook wil hij graag wat meer weten over het Phoenix programma en over zijn eigen afkomst. Hij stopt de ID-card van Reich in de terminal, die rechts staat en kiest optie 4 (security services). Hierna kiest hij optie 1 (view documents) en leest alles over zichzelf en het phoenix programma. Dan gaat hij terug naar het security menu en kiest voor optie 2 (special operations) en nog eens voor optie 2 (special status). Hier kan Forster zijn pasje, op de naam van Reich, volledige toegang geven tot alle levels van de stad. Zet hiertoe Reich's LINC status op unlimited.
Forster loopt naar de lift en gebruikt zijn pasje om 1 level naar boven te gaan, naar het politiestation. Verlaat het station en ga naar rechts naar de lift, die Forster naar beneden, naar Belle Vue brengt. Stap hier uit de lift, ga naar links en neem de andere lift die helemaal naar het grondlevel, naar Hyde Park gaat.



Hyde Park  

Joey is helemaal aan gruzelementen. Forster onderzoekt de resten en haalt Joey's computerchip (circuitboard) eruit. Dan loopt hij naar links en praat met de portier die voor de ingang van St James Club staat. Je mag niet naar binnen omdat je geen lid bent en geen sponsor hebt. Forster loopt dan maar terug en wandelt rondom het vijvertje. Hier ontmoet hij een, geheel in het rose geklede, dame, die haar hondje uitlaat. Het is mevrouw Danielle Piermont. Forster praat met haar over Overmann. Ze vertelt hem, dat haar man met Overmann samenwerkte. Forster zegt dat hij Overmann's zoon is en vraagt haar zijn sponsor voor de club te worden. Mevrouw Piermont zegt dan, dat hij naar haar appartement moet gaan. Forster volgt haar. Als ze de privťlift, helemaal rechts, naar boven heeft genomen, kan Robert Forster zelf de knop bij de lift bedienen.
Eenmaal binnen spreekt Forster haar weer aan op het sponsor-zijn. Als ze aan de telefoon bezig is, stopt Forster zijn katten-videoband in de videorecorder. De hond komt meteen kijken en begint te blaffen. Nu kan Forster naar het voerbakje van de hond kijken en de hondebrokjes eruit halen.

Forster verlaat het appartement van mevrouw Piermont en gaat naar links. Hier ziet hij een plank, waar een stapel stenen op ligt. Hij legt de hondebrokjes op de plank en gebruikt het touw. Na een poosje wachten zal de hond aan komen rennen en naar de brokjes blaffen. Als Forster dan weer het touw gebruikt, vliegt de hond met een boog de vijver in.
De bewaker van de kathedraal komt aangerend om de hond te redden. De ideale kans voor Forster om naar binnen te gaan. Loop in de kathedraal, door de deur achterin en ga naar links. In de middelste kast vindt Forster het levenloze lichaam van Anita! Wat zou er gebeurd zijn?

Forster gaat helemaal terug naar de fabriek in de industriŽle sector, naar de plaats waar Anita werkte bij de reactorruimte. In de middelste kast vindt hij een anti-stralingspak. Hij trekt het aan. Dan gebruikt hij het controlepaneel en opent de deur naar de reactorruimte. Binnen vindt hij de ID-card van Anita. Hierna verlaat Forster de reactorruimte, sluit de deur, trekt het anti-stralingspak weer uit en zijn eigen kleren aan.

Nu is het tijd voor Forster om via de lift in de politiepost naar boven te gaan, weer naar de ruimte waar hij LINC-Space kan betreden. In de lift gebruikt hij Reich's pasje. In de LINC-computer stopt hij deze keer Anita's ID-card.
- In het volgende stuk is snelheid van belang. Als je dit wilt, kun je via de F5 knop de snelheid van het spel (gameplay speed) naar beneden zetten -
In de inventaris binnen LINC-Space zijn twee nieuwe items. De ene heet 'blind' (verblinden) en de andere 'playback'. Gebruik 'blind' op het waakzame oog en ren meteen door naar rechts , naar de houten zone. Gebruik weer 'blind' op het oog en ga snel naar boven, naar de schaakbord zone. Ga dan naar boven naar de zone met de put (well). Ren naar rechts naar de start zone, raap de stemvork (oscillator) op en ga meteen weer naar links, naar de put zone. Gebruik hier 'playback' op de put (well) en luister naar de boodschap die Anita voor Forster achterliet. Klik dan in de inventaris op 'disconnect' om de LINC-Space weer te verlaten.
- Zet zo nodig met F5, de gameplay speed weer op de oude snelheid. -

Forster gaat terug naar Hyde Park. Hij loopt om de vijver en ziet een schuur met een dichte deur. Forster gebruikt zijn ID-card om de deur te openen en een rode snoeischaar (secateurs) te stelen. Hij verlaat het schuurtje en praat met de jongen Vincent over zijn computerspelletje. Daarna praat hij met tuinman Eduardo, over wie Anita sprak in haar boodschap. Forster blijft om en om met Vincent en Eduardo praten, totdat Eduardo toegeeft dat hij geen tuinman is. 'Dandelions' zijn geel (yellow) en niet blauw (blue). Eduardo vertelt Forster dan over een computervirus voor LINC, verborgen in LINC-Space.

Forster loopt na het gesprek richting St James Club en ziet dat de deur naar de rechtbank (court room) open is. Hij gaat naar binnen. Een proces volgt en wat Forster ook zegt, de uitkomst zal altijd hetzelfde zijn. Dus gaat Forster nu naar de St James Club. Hij betreedt de club en loopt naar de jukebox bij de dansvloer. Forster zoekt het liedje "you search, but find nothing" uit. Als de plaat blijft hangen, komt club-eigenaar Colston uit zijn stoel om de jukebox een flinke schop te geven. Dit is de kans voor Robert Forster om het glas, met de vingerafdrukken van Colston, te pakken.
Forster gaat met het glas een verdieping hoger naar Burke's Bio Surgery. Als dokter Burke de vingerafdrukken van het glas op de vingers van Forster heeft gezet, gaat Robert weer terug naar St James Club.
Rechts achterin de club is een deur. Forster gebruikt zijn nieuwe vingers op de metalen plaat naast de deur. Hij komt nu in de kelder. Hier gebruikt hij de metalen staaf uit zijn inventaris om het deksel van de grote krat af te wrikken. Raap het houten deksel op en leg het op de kleinere krat die achter tegen de wand staat. Als Robert op de krat klimt kan hij met de metalen staaf een gat in het rooster maken. Vervolgens knipt hij het gat groter met de snoeischaar. Forster klimt door het gat en komt in de ondergrondse terecht.



Ondergrondse  

Volg de tunnel naar rechts en de spitsing achterin. Forster komt in een ruimte met aan de linker kant een gat in de muur. Hier huist een dodelijk monster in. Loop niet voorbij, maar gebruik eerst de peer (lightbulb) in de houder (socket), links van het gat. Nu er licht is, is het monnster niet meer gevaarlijk.
Robert loopt verder naar rechts. Hier is een oud verlaten station. De tunnel is hier niet stabiel en zal instorten als Forster langzaam eroverheen wandelt. Dus ga naar rechts en meteen als het kan, klik weer op de volgende uitgang aan het ander einde van het scherm.
- Ook hier kun je zo nodig via F5 even de gameplay speed verminderen -
Forster komt al rennend ongeschonden in de ruimte met de kloppende aderen. Hier gebruik hij de metalen staaf op het reeds kapotte pleisterwerk. Dan wrikt hij met de metalen staaf een baksteen uit de muur. Raap de baksteen op. Gebruik de metalen staaf vervolgens op de zwelling in de ader en sla dan met de baksteen op de metalen staaf. Trek de metalen staaf weer eruit. Als de reparatie-robot komt, gaat Forster weg door de deur.

Hij is nu is het centrum, het hart van LINC. Als Forster door het traliewerk kijkt, ziet hij een androÔde, die op baby-androÔdes past. Forster volgt de androÔde als die naar zijn oplaadpunt gaat. Dan zoekt hij op de rug van de androÔde naar de plek waar hij Joey's computerchip kan inpluggen. Nu is de androÔde Joey. Vraag Joey om de linker kamer te inspecteren. Als hij terug komt, vertelt hij Forster over de voedingstank (nutrient tank) en over de tap, waarmee je de tank kunt laten leeglopen. Vraag dus aan Joey om de tap open te draaien.
Forster loopt nu terug naar de ruimte waar hij het centrum binnenkwam. Hij loopt naar boven, naar de stookkamer met de lavaput. Gebruik het controlepaneel om de temperatuur naar beneden te brengen (reduce). Stap dan op de irisachtige bedekking en trek snel aan de hendel boven het vuur om het rooster los te maken. Als Forster nu terugloopt naar boven en door het traliewerk kijkt, ziet hij een groene plas op de vloer. De androÔde ziet het ook, stapt op het losse rooster en valt in lavaput.
Forster gaat nu naar het andere deel van de ruimte met tanks en vervolgens door de deur rechtsboven. Hier gebruikt hij met zijn ID-card de computerterminal (niet die waarmee je in LINC-Space komt) en selecteert 'open door'. Ga door de deur. Bewaker Galagher komt op je af. Joey wil je helpen en doodt nog net de bewaker, voor hij zelf het loodje legt.
Forster berooft Galagher's lijk van zijn rode ID-card en raapt Joey's computerchip op. Nu gaat Robert Forster voor de laatste keer LINC-Space binnen.



Virus  

Gebruik de rode ID-card van Galagher om LINC-Space binnen te gaan. In de inventory zit een nieuw voorwerp: 'divine wrath' (goddelijke toorn). Ga binnen LINC-Space naar rechts, naar de houten zone. Gebruik 'blind' op het oog en ren naar bovcen, naar de schaakzone. Gebruik nu 'divine wrath' op de ridder in het harnas. De ridder wordt uitgeschakeld.
Gebruik 'disconnect' om LINC-Space even te verlaten. Ga nu opnieuw LINC-Space in, maar met Anita's ID-card. Op haar kaart staat immers het virus. Loop naar rechts, naar de houten zone. Gebruik 'blind' op het oog en ga weer omhoog naar de schaakzone. Nu de ridder weg is, kun je naar rechts, naar de sterrenzone. Gebruik hier de 'oscillator'(stemvork) op het kristal. Raap dan het virus op en gebruik 'disconnect' om weer in de normale wereld terecht te komen.

Forster verlaat de controleruimte en gaat naar rechts, door de grote ronde deuropening. Hier stopt hij Anita's ID-card in de computer om LINC met het virus te besmetten. Dan neemt Forster de knijptang (tongs) van de rechter wand en gebruikt hem op de grote rechthoekige tank om een stukje weefsel (tissue) te nemen. Dan stopt hij snel, zolang het weefsel nog rood is, de tang-met-weefsel in de ronde tank, waar vloeibare stikstof (liquid nitrogen) in zit. Forster heeft nu een stukje bevroren weefsel (frozen tissue).
Verlaat dan de ruimte door de rechter deur en loop naar de middelste androÔde. Als Forster het deurtje onder het bedieningspaneel opent, kan hij hier Joey's computerchip in stoppen. Dan gebruikt hij de monitor. Kies optie 2 (character download) om Joey's karakter op de computer te zetten. Ga dan terug naar het hoofdmenu en kies daar optie 3 (run startup program). Joey komt tot leven en noemt zich nu Ken. Tja. Praat met hem.
Forster loopt nu de rechter kamer in. Hier vraagt hij Ken/Joey om zijn hand tegen het rechter sensor naast de deur te houden. Als Ken/Joey dit doet, legt Forster zijn hand snel op de linker sensor. De deur gaat open, al raakt Ken/Joye een beetje bekneld.

Forster volgt de pijpleiding tot deze naar beneden gaat. Hier bindt hij de rode kabel vast aan het verbindingsstuk. Dan klimt hij de metalen ladder af. Als hij boven LINC's voedselopname opening is (orifice), gebruikt hij de knijper-met-bevroren-weefsel. Aan de linkerkant gaat een deur open. Nu slingert Forster zich met behulp van de rode kabel naar binnen.
Hier vindt Robert Forster zijn vader terug! Als zijn vader uit de stoel valt, krijgt Robert even controle over de situatie en de cursor. Snel vraagt hij Ken/Joey, die zich inmiddels bevrijd heeft en ook ter plekke is aangekomen, om in de stoel te gaan zitten....................



KopiŽren en/of wijzigen van Marjo's walkthroughs is niet toegestaan.
Vraag toestemming om naar een walkthrough te linken.