Walkthrough door Marjo © 2004 www.adventurespel.nl
Ontwerper: Eric Feurstein/2002
|
Intro
De tekst laat je weten dat je een huurmoordenaar bent, die van zijn vak houdt.
Op een dag belt de secretaresse van je baas je op en vraagt je haar te ontmoeten. Je gaat meteen, want ze klinkt nerveus. Nét als ze je iets wil vertellen, wordt ze door een sluipschutter doodgeschoten.
De kamer verlaten
Je wilt de kamer verlaten, maar als je langs het open raam loopt, word je ook doodgeschoten.
Trek net zo lang (8 keer) aan de bovenste plank van het linker raam, totdat hij loslaat.
Kijk in je inventaris (de tas boven in de balk).
Haal de plank-met-spijker uit de inventaris en gebruik hem om het rolgordijn van het rechter raam naar beneden te trekken.
Je kunt nu richting deur lopen, zonder dat de sluipschutter je ziet. Het pand verlaten kun je echter nog niet.
Haal nu uit de guitaarkoffer een geweer en munitie. Combineer deze in je inventaris.
Probeer het rode doosje dat op de grond staat, te openen. Dit lukt niet, het is op slot
Haal dan uit het haar van het lijk een haarspeld.
Neem de haarspeld uit je inventaris en open de rode doos hiermee.
Haal vervolgens een hamer uit de doos.
Gebruik nu de hamer op de onderste plank van het linker raam.
Gebruik dan je geladen geweer op de opening in het linker raam.
Je ziet nu aan de overkant van de straat flatgebouwen. Waar zit de sluipschutter?
Duw op het toetsenbord op de X om dit scherm te verlaten. (op het witte bord zie je X exit staan als aanwijzing)
Je bemerkt nu dat achter de planken van de linker muur, licht schijnt. Kijk ernaar.
Gebruik dan de hamer op die muur om een gat te maken.
Ga met je hand door het gat om een camera te stelen.
Gebruik de camera op het linker raam. Je maakt een foto.
Kijk vervolgens in je inventaris met het vergrootglas naar de foto. De flits weerkaatste op iets aan de overkant.
Onthoud de plek waar de sluipschutter zit, want elke keer als je speelt, zit hij ergens anders.
Schiet nu met je geweer op die plek.
De sluipschutter is dood en je kunt het pand verlaten......................................

Kopiëren en/of wijzigen van Marjo's walkthroughs is niet toegestaan.
Vraag toestemming om naar een walkthrough te linken.
|